Saturday, April 13, 2013

This Senior Guy wants another term in Putrajaya


Lelaki dakwa ditampar, disepak pemimpin kanan Umno

Satu laporan polis telah dibuat terhadap seorang pemimpin kanan Umno yang didakwa menampar dan menyepak seorang lelaki minggu lepas.
top umno leader assault polis report.jpgMenurut laporan itu yang dilihat olehMalaysiakini, kejadian itu
berlaku di Putrajaya pada 5 April pada sekitar jam 11.30 pagi dan laporan itu dibuat pada jam 5.13 petang.
Pengadu itu mendakwa kejadian itu berlaku ketika dia pergi ke pejabat pemimpin Umno itu untuk meluahkan maalah yang dihadapinya.
“Sebaik saja saya masuk ke pejabat (pemimpin Umno itu) terus menampar muka saya sebanyak lebih kurang lima kali dan menyepak bahagian belakang badan saya.
“Saya tidak tahu mengapa beliau bertindak sedemikian terhadap saya.
“Saya telah mengalami kesakitan di bahagian muka dan belakang badan saya tetapi tiada sebarang kecederaan ataupun luka yang saya alami,” laporan polis itu dipetik.
“Tujuah saya buat laporan polis ini adalah untuk melindungi diri dan takut sekiranya saya diapa-apakan di kemudian hari.
“Laporan polis dibuat oleh saya tanpa dipaksa oleh mana-mana individu,” kata lelaki berusia 50 tahun itu.
Ketika dihubungi, balai polis di mana laporan itu dibuat mengesahkan menerima aduan tersebut.
Malaysiakini  tidak menyiarkan identiti pemimpin Umno tersebut sementara menunggu untuk mendapatkan komennya.

No comments:

Zahid's land corporation proposal is insidious, unfeasible

  One proposal announced by no less than Deputy Prime Minister Ahmad Zahid Hamidi went relatively unnoticed at the recently concluded  Anwar...